Thursday, July 30, 2009

time out

i just wanna be successful...

7 dollas..

mango x pineapple x strawberry

he seems to like it..

Tuesday, July 28, 2009

are you down down down down down?





"facing the gauntlet" by ethan caldwell.

Monday, July 27, 2009

blame it on the a-a-alcohol


been photo shooting with the buddies and choppin it up. sorta. first off, we hit up the embarcadero in san francisco, pretty exciting. discovered some good photo opportunities, observe:

big thanks to ethan caldwell for the shot. here's a shoutout to him!

here's paula, strumming the guitar;

and finally... here's this creeeper... up to no good.


going to starbucks today... noticed this showcase looking EF civic with insane sponsors.

ok not really, i wonder whats under the hood... the wheel gap already was intimidating, four fingers yo. four fingers. so serious.

girl you know i i i
i've been feenin'
chocolate cake. real talk though, it really tasted like a chocolate cake.

Saturday, July 25, 2009

days gone by

the set...

and the shot...

hella nasty dirty, needs a clean.


all up in my space again.

LOL haha...

well, heres my first orchid. its going smooth so far, starting to bloom and all that junk. i still need to find an appropriate vase or something for it...

Friday, July 24, 2009

we like her too


so, finally, ive got the chance to work with off camera flashes on my own. i have to say, its harder than it looks. just been shooting cars and junk as my experimental subjects. observe,

rip me apart... im new to this.

oh yes, remind me to get REAL light stands... not some human ones, thanks tim... adam haha.

on a side note, been craving dim sum all of a sudden. so i took my caucasian friends to dim sum, yes interesting. but hey, theyre asian on the weekends.

(they didn't even finish their chicken feet...)

its a wrap,

peace outside.

Friday, July 17, 2009

she the best i ever had

so what have i been doing these past months?

just been traveling with the wifey around cali and hawaii. best time of my life. just snapped a few pics and enjoyed the rest.

and then here i am... taking pictures of cars and things again, oh dear.

(more on the flickr)

yeah... i guess betsy missed me too.

gonna apply for some jet program and hopefully get a gig going on in japan land. if not, probably gonna move to hawaii after i graduate... great, ABC stores galore!

anyhoo, i'll update with my following photoshoots when i pick up some lighting equipment...stay tuned

you my everything.